Ayse1989 ya bence tek uykuyla mutluysaniz devam edin biz bugün iki uyku yaptık gece 12 de uyudu yarin bi sekilde tek uyku yaptiricam. Bi tanıdıgim var çocuğu 1 yasinda gunduz uykusu hic yapmıyo gecede gec yatip erken kalkio nasil dayanio anlamıyorum ama çocuğun gelişimi kilo ve boy olarak cok gerideymis. Ama bizimkiler yine tekde olsa yapıyor uzun mu sizin 1. Uykunuz