MinnakTosbagm 6 aylık olduğunda yoğurtla başladım.Doktorun yönlendirmesiyle.3 gün deneye deneye gittim.Yoğurttan sonra ayına uygun sebze tadımlarına geçtim.Sonra yumurta en son da meyve verdim.Doktor sadece sıralamayı (yoğurt-sebze-yumurta-meyve) söyledi, hangi meyveyi sebzeyi vericeğime veya ne şekilde vericeğime ben karar verdim.İşte böyle 🙂 zamanla porsiyonlar ve öğünler arttı zaten