MinnakTosbagm 4.ayında anne sütü + formül süt aldığimız için doktorumuz tadım yaptirabilirsin demisti. Benim içime sinmedi , o ay vermedim. 5.ay başka bir doktora gitmiştim , sadece anne sütu almadığı için tadımlara başla dedi. Ben de o ay başlamıstım artik. 1 kahve fincanini gećmeyek sekilde. Meyve tattirdim , bir de yoğurt.