Yazıları hayretle okudum gerçekten kadınların en büyük düşmanı maalesef kadınlardır diye boşuna demiyorlarmış güzellikle cvp yazmak neden bu kadar zor geliyor insanlara anlamıyorum benim oğlumda hep 1 kilo alarak gitti ama 9 aylık 8 kilo insan üzülüyor keşke azcık kilolu olsa diye ama işte olmuyor 4 çoçuğum var benimde bilmediğim ve bir çok şeyi burda öğrendiğim sorup okuyarak okadar çok şey varmışki