Civcivimm_ forumda en sinir olduğum şey postların altında goygoy yapılıp alay edilmesi. Hava atıyorsa bile çık posttan yazma yani garip. Annesi maşallah bebeğin çok güzel kilo almış,zaten ilk ay birden fark etmez bir süre sonra anlarsın büyüdüğünü. 1 ayda 2 kiloya yakın almış çok iyi. Ama dillendirme etrafına da duyurma valla nazar değiyor benimki de ilk ay iyi almıştı sonra öyle almadı bi de çok emiyordu millet çok emiyor diye diye emmedi bi daha