Ozlemzal saolun size de geçmiş olsun o dönem diyet yapmıştım ama belirtilerde hiçbir azalma olmadı kilo alımı da 4.aydan itibaren 400 gram olarak devam etti doktor mama başlamamı önerdi ama ben yine sadece emzirdim ek gıdaya geçince de 10.aya kadar çok güzel yedi ama yine 400 gram aldı 😊 25 aylık şuan ve hala 11.5 kg doktorunuza danışarak diyet yapabilirsiniz tam olarak ne şikayetleriniz var bilmediğim için