Bende 40 çıkınca düzenli gördüm bu ay az bi kahverengi leke oldu pedde nokta nokta şeklinde bidahada bişey olmadı önce başlıyor heralde günümden önce olacam dedim ama arkası gelmedi içimi aldı bir şüphe bu hafta olmassa ki inşallah olur daha 4 aylık bebeğim.