BrcnBlgn aynen söyle düşünün uğraştınız kendinizi sinir ettiniz birbiri yaramadı🤷🏼♀️ Kaybedecek birseyiniz yok bir de böyle deneyin 🤗 oturttun sandalyesine koyun önüne ve sözde yakında oturup kendi yenegıbızı yiyin onu izlemeyin sadece önüne koyduklarınızı tanıtın işte bak bu yumurta bu omlet vs. En az bir ay ellemez döker saçar atar arada bir nadıren ağzına alır tükürür onu da ama ne yedisinde me attığında olumlu veya olumsuz tepki vermeyin önemsemiyormuş gibi yapın kendi yemeğinize devam edin, kendi yemeğiniz bittiğinde dönün öne ben doydum sen doydunmuuuuu afiyet olsun diyelim mi ?diye sorun. Birkaç kes tekrarlayın, yemeğe devam etmiyorsa yemediğine göre doymuşsun ozaman afiyet olsun deyin kaldırın masasından. Ama bu diyaloğu her öğünden sonra yapın. Başlarda ben bu söylerken oğlum yüzüme bakıyordu anlamaz tavırla, sonra doydun mu afiyet olsun diyelim mi dediğimde mesel muz koymuşum ama hiç ellememişse o ana kadar hemen ağzına muzu atıyor , biliyor ki o soruyu sorduktan sonra sofradan kaldırıcam😂 ama bu süreç ve sabır meselesi ve kolay da değil 🤷🏼♀️Diğer öğüne kadar aralarda atıstırmslık hiç biraey vermeyin. Valla ben de çok cektim bu durumdan oyuzden detaylı anlattım birinin işine yarar belki diye 🤗 kolaylıklar diliyorum 🙏🏻