BrcnBlgn bir de benim de basımdan geçtiği için size tavsiye vereyim , yemeyen bebenin zorluğunu en iyi ben bilirim🤦🏼♀️. Zorla kaşıkla ağzına sokmaya çalışmalar Peşinden koşturmuşlar oyunla yedirmeye çalışmalar neler neler yaptım 😭. Sonuç ben sinir ben stres ve o yine yemedi . Şuanda ne yapıyorum peki hazırlıyorum oturtuyorum mama sandalyesine koyuyorum önüne ve ben de oturup masaya onunla kendi yemeğimi yiyorum. Başlarda attı fırlattı hiç sesimi etmedim. Hiç ağzına sürmediği zamanlar oldu. Azmettim dayandım zorlamadım tamam oğlum doydun mu afiyet olsun dedim kaldırdım sandalyesinden. Şaşırdı tabi ısrar etmeyince. Her öğününde bunu yaptım ben koydum önüne o kimi zaman hiç yemedi kimi Zana’n yere attı kimi zaman tadına baktı püskürdü kimi zaman kısmen yedi ve sonunda yaklaşık 1,5 ay sonda yavaş yavaş yemeye başladı 🙏🏻 Kendi elleriyle dağıtarak ama isteyerek 🙏🏻 Kilo alımı normale döndü düzenimiz oluştu🙏🏻 Bu tam bir irade işi ve çok zor bir iş. Allah yardımcınız olsun. İnsan dayanamıyor biliyorum ama tavsiyem zorlamayın kesinlikle geri tepiyor 😔