Bende hep 49, 50 kiloydum sonra pandemi vs derken çok kilo aldım 56 kilo oldum o anda hamile olduğumu öğrendim doğum a 71 kiloyla gittim bir buçuk aylık doğum yaptım şuan 60 kiloyum ilk gebeliğim de doğuma bile 60 kiloyla gitmiştim şuan o kadar fazla geliyor ki bu kilo bana ve yapıştı sanki gitmiyor kahvaltı da bir dilim.ekmek yiyorum sadece akşam yemekte hiç ekmek yemem yemek çok fazla yemem tek sıkıntı bende abur cubur a dayanamıyorum ve çayı ma da çok şeker koyuyorum ben nasıl gidicek bu kilolar bilmiyorum 😭