Bende 74 le hamile kaldım 83 le doğuma gittim bir hafta sonra 72 ye düşmüştüm emzirdikçe iştahım açıldı yedim yedim şu an 81 - 82 arasında gidip geliyorum daha altına inmiyorum ekmek yarım yiyorum sabahları başka Hamur işi çikolata yok abur cubur zaten yemiyorum Fast food işim zaten yok porsiyonlarım da kontrol altında Haftada iki kere Leslie yapıyorum ama çok yeterli gelmiyor sanırım ip atlamak istiyorum günde kaç tane atlarsam kısa sürede etkisini görebilirim bilmiyorum böyle zayıflayan varsa bana ilham perisi olabilir miiii acabaa 🙈😇🧚🏻♂️