Olric11 Nurdn55 ayrı post açmak istemiyorum. Bugün bizde 4. Ay aşımızı olduk vegaferon verdik doktor kullanmak istemiyorum. Bestiron ve ocean arasında kararsız kaldım
Nurdn55 Olric11 bestironnhakında bilgim yok fakat ocean ın tadı güzel severek içiyor bizimki. Kakasında azalma oldu sadece sanırım o oceandan degl genel olark tüm bebeklerde 4. Ayından itibaren kkaasknda aAzalma oluyor