Ben 4. Aydan beri kullandim bu damlayı, hiç bir yan etki yaşamadım. Dişte kararma vs. gibi. Üstelik 9. Ay kontrolümüzde doktorumuzun yaptığı kan testinde demir depolarımız gayet iyi cıktı ki pek çok bebeğin takviyeye rağmen düşük çıkabiliyor dedi doktorumuz. Doktor damlayı kesebilirsin dedi, o derece yaradı bize. Sedifer alayim diyordum ama arada ciddi fiyat farkı vardı ocean da beni hiç pişman etmedi.