Egemen26 kızım 8 aylık bütün gece ateşi 38 deydi uyumadı önceki günde ateşi çıkıp indi dıştır geçer diye diye bekledik sabah erken götürdük ateşi 39 du serum verdiler pamuk ıslatıp koyduk düştü çok şükür keşke daha önce gitseymişim iskence ettik bebeğime diye düşünüyorum 😞bogazlari tahriş olmuş ilaçlarını da aldık geldik.Dusmuyorsa çok zaman kaybetmeyin derim Rabbim şifa versin 🤲🏻