Kozlar bebegımın 7aylıkgötürdüm sağlık ocağında kulağına boğazına ciğerine bakıldı bişey yok dedi ama ateşi hala 38 dünden beri ilaç verdim gene aynı biraz düşüyo gene aynı keyfide yok hiç dişde değil sizce ne dir ne yapmalıyım bu saatte acile gitsem yoksa çocuk doktorunamı devlete gideceğim nasıl yapayım