Pm-913 benim bebeğimde de kızarıklıklar vardı aylarca kusması vardı fakat kilo kaybı yok diye alerjiden şüphelenen olmadı hep egzama dediler. Yüzündeki kızarıklık çok arttı doktora gittim ve kilo kaybı da yaşanmıştı işte o zaman alerji dediler süt ve süt ürünleri çapraz alerji riski sebebi ile sığır eti kıyma ve zaten alerjik bir besin olduğu için yumurta hepsini kestirdi doktor, neocate mama verdi.Kusması bitti yüzündekiler hafifledi ama geçmedi başka bir doktora götürdüm diyete devam ve kortizonlu krem yazıyorum dedi şimdi çok düşük kortizonlu kremi kullandık ve yüzündekiler bitti bu arada kanda alerji testi yaptırdık sonuç bekliyoruz. Ama alerjisi yok çıkması alerjisi olmadığı anlamına gelmezmiş işler ksrışık yani