Zeyna_ 2 aylık bebeğim sürekli sol elini emiyor. Yumruk yaparak ağzına sokuyor. Evet emmesi problem olmayabilir ama emerken öyle sinirleniyor ki eliyle kavga edip basıyor çığlığı sizinde böylemi ?
Asyavera Benim kızımda 2 buçuk aylık aynı söylediğin gibi elini yumruk yapıp yemeye çalışıyor. NormL sanırım
Zeyna_ masal28 iyi bari. Emmesi normal diye biliyorjm bende ama sinirlenmesi garip geldi :) ya ağzına tam alamıyor yada Süt mü bekliyor anlamadım onunla ilgili sanırım :))
Ogulcan Zeyna_ canım ellerini keşfediyor çok normal biz 4.5 ayık olduk 2 elini yumruk yapıp sokuyor 😂😂😂
arassmother Zeyna_ benim oğlum da iki aylıkken elini ağzına götürmeye başladı normal bir durum ağzını bulamadığı zaman basıyordu ağıdı çığlığı normal 😁
ecemm-6161 Zeyna_ ellerini keşfediyor canımmkorkma benim ki hale. Aynı 😂😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Cup cup cuppp emiyor valla tatllı tatlı 😂😂
yiyidom Zeyna_ oğlum 4 aylık ilk zamanlar öyleydi iki elini yumruk yapıp agzına sokacaktı sığsaydı, şu an baş parmağını keşfetti sadece başparmak emiyor sırf o yüzden emziğe alıştırdım bazen yine emziği atıp psrmağını bulup emiyor 🤷🏻♀️