aras123 Gorkeminannesiii bence kimsenin olmaması daha iyi benim de ilk annelik tecrübem kendi başıma büyüttüm hiç kimseden yardım ve destek almadan. Çokta mutluyum. Anneye daha çok bağlı oluyorlar daha iyi boşverin. Sonucu kesi yazın ama 😊
EmineYilmaz Gorkeminannesiii canım korkma geçersizdir olsa ilk beklediğin an çıkardı sonradan test bozulduğu için çıkıyor diğer çizgi
Mira61 Gorkeminannesiii hayırlı olsun benim kızımda 5,5 aylıktı 1 aylık hamile kalmışım benim testimde silikti şuanda doğurdum 3,5 aylık oğlum yanımda😊😊