Bu ay adet olmadım dün evde gebelik testi vardı onu yapayım dedim yaptım ilk 5 dakika bekledim başında tek çizgi çıktı alıp çöpe aticaktim artık bide ne göreyim ikinci cizgiiii😭 oğlum 7 aylık illaki varsa başım gözüm üstüne ama ne bileyim sizce varmı yokmu testi çöpe attım yenimi yapsamki sizce 😩😩