Gunesay aynen öyle benim oğlumda 8 ayına girecek anca 8 kilo oldu herkes ay cok zayıf diyip duruyor doktor a sordum normal zaten kilolu olmalarını istemiyoruz idealde olmalarını istiyoruz diyor zaten ek gıda ya başlayınca alacaklar ileride obeziteye davet çıkartıyorlar dedi bende doktorumuzu dinliyorum ve takmamaya çalışıyorum sağlıklı olsunlar da o yeter Allah a şükür