Benim bebeğim 4,5 aylıkken 7400 grdı. Doktor kilolu bir bebek dedi uzamış sarılığı vardı ve çok sık emzirmiştim. Burda daha 3 aylık olup 8 kilo olan bebekleri görünce insan şok oluyor resmen obeziteye davet çıkarıyorlar 🤔😐kilo hiçbir zaman sağlık göstergesi değildir bunu neden anlamak bu kadar zor anlamıyorum 💁🏻♀️