Benim oğlum da 4 eylül doğumlu sürekli kucakta ve sürekli mızmız ses çıkartıyor 🤦♀️🤦♀️ buaralar çığlık atmayı çok seviyor. Yüz üstü yatirdigimizda sırtüstü dönüyor. Ama sırt üstü yatınca dönemiyor henüz 🤗 1 haftadır da ayaklarını ağzına alıyor parmaklarını yiyor 🙊 gece saat başı kalkıp emiyor malesef. Onun dışında haftaya ek gıdalara başlayacağız🤗