Elifurz yani bu dediklerinizi yapıyor emerken kendini geri çekip birden sıkıyor ve o ıkınmayla kakasını yapıyor ishal şeklinde çok yapıyor ama kakasını bir gün yapıyorsa bir gün yapmıyor mesela o yüzden ıkındığını zorlandığını düşünmüştüm
doktoruna bir gün yapıyorsa bir gün yapmadığını söylediğimde normal demişti
bu laktoz intoleransı nasıl anlaşılıyor