Bayezidin_annesi ibrahim saraçoğlunun tariflerini dinleyin çok işe yarıyor. Bir de bebişin sırtını kendinize dayayın dizlerini karnına çekip bırakın sürekli ve yavaş şekilde. Karnını ovalayın dairesel hareketlerle hafif bastırarak. Bebişin bacak arasından karnına doğru bi elinizle kavrayın yüzü yere bakacak şekilde. Öyle salının hafif hafif. İyi geliyor. Aynı zamanda şşş sesi rahatlatıyor. Son olarak da kucağınıza dikey bir şekilde alın yüzü size baksın çok minik aşağı yukarı yapa yapa yürüyün evin içinde. Gazlar bağırsakta hareket edeceği için dağılacaktır daha acısız gaz çıkaracaktır. Bunlar bizim işimize yaradı.