ssvannesi Eliffffffffffff kayinvalidem hep beya sabun ile yikiyor bizimkileri. Tertemiz oluyor. Hic iz kalmiyor. Yoksa makine asla cikarmiyor
FirdevsNeva Ben minorisin bebek deterjanıyla yıkıyorum çamaşırlarını şuana kadar çıkaramadığı leke olmadı sırtına kadar kaka yapıyor onları bile çıkarıyor
Damla29 Eliffffffffffff kosla bendede var ama hiç denemedim duru daha kolay geldi bebek camasırı diyede katmak istemedim acıkcası