Eliffffffffffff Dün bebeğim af edersiniz öyle bir kaka yaptı ki dillere destan. Kıyafetleri battı. Elimde sabunladım uğraştım. Pisliği gitti ama lekesi kaldı. Ardından makineye attım. Yine tam çıkmadı. Öneriniz var mı nasıl çıkarabilirim?
Enesenemir Eliffffffffffff cosla oxi action sur üstüne.5 dakika sonra renklilerde 50 derece yika hiç birşey kalmaz.coslanin çıkaramadığı hicbir leke görmedim…benimki hergun kaka çıkarır tertemiz lekesiz aşarım.
EminVeEsma79 Eliffffffffffff beyaz kalıp sabun hacışakir le çitileyin çıkıyor mutlaka ama bekletmeyin yani kıyafetleri kaka kurumadan hemen yıkayın
aksam_ Eliffffffffffff leke çıkarıcı ile ıslak bir şekilde bir gün bekletin daha sonra çitileyip makinaya ayın
Eliffffffffffff iki_prens_annesi_ Beyaz değil renkli. Beyaz olsa direk çamaşır suyuyla halledecem de..
Damla29 Eliffffffffffff canım ben duru granül kullanıyorum ve genelde kaka olunca onu döküp elimde baya bi çitiliyorum sonuc bembeyaz oluyor yada tabi renkli ise kıyafet tertemiz oluyo tavsiye ederim
Gaaak Eliffffffffffff E bebeğin kendi markası baby&me leke çıkarıcı. Kaka lekesi , yemek lekesi vs hepsinde çok iyi. Çıkaramadığı tek leke demir ilacının lekesi , aşırı memnunum.
Damla29 Eliffffffffffff kosla bendede var ama hiç denemedim duru daha kolay geldi bebek camasırı diyede katmak istemedim acıkcası
Sedaahmet Eliffffffffffff ben hep önce beyaz sabunla yıkarim kakalı kıyafetleri. Sonra makinaya atıp normal deterjanla birlikte kosla vanish oxi oction koyarim. Leke çıkıyor. Hafif leke kaldiginda güneşte kurutuyorum, güneş lekeyi alıyor.
ipekkizimm Eliffffffffffff bizde 6.aua kadar hep ishal gibi oldugu icin surekli bulaşırdı. Eger bulaştığı anda cikarip sabunlayip sicak suda 1 gece bekletip makineye atarsaniz çıkıyor ben bu sekilde cikarttim çoğunu. Guneste kurutunca da hic iz kalmiyor