GUZGUZELI ben de 6.ayı bekliyorum ama alerji doktoruna henüz gitmedim normal çocuk doktoru takipli .
Aysen-aga teşekkür ederim dikkat etmeye çalışıyorum ama inşllh öyleyse de geçer gider çok yoruldum düşünmekten
MERAL58
çok teşekkür ederim Allah yardımcımız olsun ,çok güzel yazmışsınız araştırma isteği oluyor sürekli tek umudum şimdim diyeti uygularsam 6.ayında tek tek açmak 2,5 ay kaldı .