Thesra Benim kızı çok aglatmamak gerekiyor morarıyor dudakları kalbinde delik var doktor 1 yasa kadar kapanır canını sıkma fakat çok ağlatma dedi o yüzden canım. Ama sıkıntısı olmayan bebekler için doğruyu söylüyorsun çünkü ağlayınca annem verecek diyor ve çok güzel kullanıyorlar bi yandan haklisin yani . Ben hasta olmasın diye biran önce bitirmek istiyorum yine kontrolde doktora soracağım bakalım zaten ek gıdaya direniyor mesela yaşında ana öğün ek gıda ara öğün formül süt ya da anne sütü olacak fakat birakmaz diye korkuyorum çünkü zor yediriyorum anlayacağın baya zormuş annelik her konuda 💖