Cutebaby Gece beslenmesini çocuk istemediği sürece 6 aydan sonra kesin diyor doktorlar su an 8 aylığız gece muhakkak iki kere kalkıyor emzik vermeme rağmen atıyor emmek ya da mama içmek istiyor . Gece beslenmesi orta kulak iltihabı reflu ve çeşitli hastalıklara sebep oluyor . Gece beslenmesini bitiren varmı bebeği uyanmayan ... yatmadan1 saat öncesinden de muhakkak gece muhallebisi mama vs bir cok sey hazırlıyorum tok tutsub diye fakat yine de uyanıyor
Thesra Cutebaby Gece emzirmeyi kesmediğiniz sürece alışkanlık yaptığı için hep uyanıcaktır🤷🏽♀️Ne kadar yatarken doymuş olsa da tabi...
Princesmother Cutebaby benim oglumda 8 ay 7 gunluk.7. Aya kadar gece beslenmesi yaptik ama benim oglum uyanmiyodu.uykusunda yediriyodum.funky erken yatip cok gec uyaniyodu.8. Aydan itibaren kestik.uyumadan mamasini yiyo o kadar.sabah ne zaman uyanirsa kahvaltisini yapiyo.yine uyanmiyo geceleri
Papatyam Cutebaby 8 20 aylık yatmadan yarım saat önce muhallebi veriyorum üstüne bir de emiyor ama gece saat başı kalkıp emiyor. Nasıl kesilir ki 🙄🙄🙄
gozdeninbulutu Thesra benim ki 13 aylık halen gece kalktığında ya göğüsünu istiyor yâda süt istiyor nasıl bıraktıysa bilirim fikir vere bilir mısınız
Thesra Ecocan Çok zorlu bir süreç benim doktorum gece uykusu için şurup vermişti ondan önce gece emmesini azaltmaya başladım her kalktığında artık emzirmemeye onun yerine su vermeye gayret ettim 2-3 kere emzirdim birkaç gün sonra 2 ye sonra 1 e düşürdüm alışana kadar 1 hafta geçti tabi sonra zamanla uyanmamaya uyansada su içip yatmaya başladı
Thesra gozdeninbulutu İşe azaltarak başlayın her uyandığında meme değil su teklif edin gece 3 kere emzirmek için hedef belirleyin asla bunu geçmeyin ilk zamanlar zor oluyor ama alışıyorlar 2 günde bir emzirme sayısını azaltın kesinlikle istese dahi vermemeniz gerekiyor süt içiyorsa süt verin su verin ama meme vermeyin 1 hafta böyle gider ama alışır merak etmeyin sadece istikrar ve kesin net kararlığınızls yaparsanız başabilirsiniz
Cutebaby Princesmother bizde aynı böyleyiz birazı alışkanlık birazı acıkma ama kesmek de gerekiyor sağlıkları açısından bir doktora danışacağım hasta felan olmadan kesmek istiyorum
Cutebaby Papatyam Ben azaltma sistemini bi demeyeyim bakalım kontrolde de bi doktora sorarım hasta olmadan kessem iyi olacak
EmirMert Cutebaby Bende gece mamasını kesmek istiyorum ama nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum.. Buradaki yabancılar 3ncü ayından sonra kesiyorlar gece mamasını kademe kademe ama bizde işe yaramadı.. Bizim afacan uyanık çıktı🤷🏻♀️
Cutebaby EmirMert bizde aynı şekilde kontrolde doktora soracağım ben hasta olmasından korkuyorum reflu kulak iltihabi gibi seylerden
Geceumut Cutebaby bizim kendiliğinden kesildi canım inşallah senide zorlamadan atlatırsiniz 4 aylıktık gece beslenmelerimiz kesildiğinde dr kalkmıyosa verme demişti bende kaldırmadım daha
Cutebaby Geceumut 9 ay da kontrol var doktora diyeceğim benin korktuğum şey orta kulak iltihabı felan olur diye korkuyorum
Thesra Cutebaby Şimdi ben burda çocuktur alışana kadar ağlar dicem sonra bana sen annemisin diye yorumlar gelicek😂 bu konuya karışmıyorum o yüzden orası size kalmış herkesin çözüm yolu farklıdır ama ağlamadan susmayı öğrenmeleri zor değilmi🤭
Zeynos Cutebaby hiç bitecek gibi değil ya bu ara hasta birde 2 de anca uyuyoruz sonra 3 4 kere uyanıyor sallıyorum uyumuyor emzikte almadi