Pasaannesiiii öyle oluyo zaten bırak kullansın zamanla azalıyo zaten emmesi emziği kaldır biberon zaten kullanma bizde biberon mama yoktu emzik vardı ama sakın emsin diye zorlama teklif et ısrar etme beraber duş alın duşta emzir sessiz bir yerde emzir pozisyon değiştir benimki son ay yatarak emiyodu