Merhaba arkadaşlar 🌸
tadımlarımız bitti sayılır 6 ay 23 günlüğüz. Bu güne kadar dikkat ettiğime göre hayvansal ürünlere alerjisi var bebeğimin. Yoğurt tüketince ve yumurta sarısı tüketince alerjik reaksiyonlar oldu. Yakında kahvaltı vermem gerekiyor peynir, yumurta veremeyeceğim 😓 siz kahvaltıda bebeğinize neler veriyorsunuz gün içinde verdiğiniz güzel tarifler varsa onlara da talibim 🥰 mesela sütsüz yumurtasız bebe bisküvisi 😎 önerilerinizi bekliyorum şimdiden herkese çokkk teşekkürler 😘