ddae06 Sblsrgnsn Allah razı olsun bi buhrandaydım şuan daha iyiyim öyleyse bile dediğiniz gibi üstesinden ben olmadan gelemez çok sağolun çok ilgili yazmışsınız çok güzel bi kalbiniz olduğuna eminim gerçekten içimi yumuşattı yazdıklarınız
ddae06 ikizannesiii size zahmet olmazsa eeg sonucunuda sonrasında paylaşırmısınız keşke imkan olsa size videosunu atsam aynımı belirtiler Allahım sizinde inşallah değildir kuşkudur yersiz rabbim size sağlıkla bağışlasın evladınızı
ddae06 Serpilnese nasıl güzel yazılar yazmışsınız bugün kalbim çok daha ferahladı hepinizden razı olsun Allah çok sağolun insan gerçekten şuurunu kaybedebiliyormuş evlat söz konusuysa çok daha güçlendim sayenizde