ddae06 merhaba, bebeğim prematüre değildi ama 38 haftada 1840 gram doğdu. Bir Dr küvezde kasılma nöbeti geçirdi demişti şu bölüme gidin bu bölüme gidin dedi ödümüz koptu. Başka dr lar da baktı güldüler bebeğin hiçbir şeyi yok annesi gayet sağlıklı dediler.Bakanlığın sistemiymiş 2 kg altında Doğan bebekler için 2 kg olana kadar her gün,2,5 A kadar da 3 günde bir dr eve gelip gidiyormuş.Bize de her gün dr geldi. Hastanede olan Evde de oldu gece çocuk dr una sordum normal olduğunu söyledi ertesi gün eve gelen dr da bebeklerin 2,5 kilo olana kadar sinirlerinin gelişemediğini o yüzden olduğunu söylemişti. Yani o kasılma değilmiş sinirleri gelişmediği için öyle oluyormuş.
Sıçrayarak kol açma da dr un eve geldiğinde sürekli kontrol ettiği bir refleksti. Dr bunu yapmasının çok önemli olduğunu söylemişti. Çok şükür şimdi 14 aylık ve her şeyi gayet ayına uygun. Tabiki küçük doğdukları için hem siz hem de dr takibi yapılsın ama ben aylarca bu çocukta bir şey vardır illa diye diye kendimi yedim üstelik dr lar normal diyordu