5ay 10günlükken ilk dişi patladı.altta iki dişte kabarma var,sıra ikincide.gece 2 saatte bi uyandı,uyku düzeni alt üst.gündüz yorgunluk ve sürekli kucak,sürekli meme isteme.gece sık emzirdim.anne sütü ağrı kesici özellikteymiş.capol sadece ilk gün verdim 8saat ara ile bir çay kaşığı 2kez.o kadar.tüm bebişlere Allah şifa versin.bolca sarmak sarmalamak gerek bundönemde.rutinimize o iyi oldukça devam ediyoruz.destek o istemediğinde vermiyorum.güvenli bağlanma sinem canbolat kitabında bu konuyu çok güzel anlatmış.okumanızı tavsiye ederm