imranshn aynı durum bizde de oldu. Ateş-i yoktu ama 10 gün önceden huzursuzluk başladı . Gece kesinlikle uyumuyor du. Elleri ağzında yüzünde kulaklarindaydi. Salya akışında artma vardı . Çay kaşığı ile baktık tik tik etti . Diisi çıkmış . Ilk bebeğim tabi acemiyim . Meğer dis ten dolayı huzursuzmus yavrucak