Benimde oğlum 6,5 aylık. 3,5 aydan sonra uykuları çok kötü oldu. Sanırım 4. Ay uyku gerilemesi kalıcı oldu. Rutinlere saatlere çok dikkat ettiğim halde hiç faydasını göremedim. İki haftadır rutinleride bıraktım bir tek saatlere dikkat ediyorum . Belkide erken pes ettim bilmiyorum😰gündüz uykuları yarım saat 3 kez fln halbuki erken kalkıyo 6:30-7-7:30 . Uyutmaya ayırdığım zaman uymasından uzun oluyo😑geceleri saat başı bazende daha sık uyanıyor. İki saatte bir uyandığı zamanlar çok iyi diyorum😐bu son zamanlarda bi tek emerek uyumaya başladı önceden kucakta sallıyodum. Şimdi emzirmek istemiyorum her seferinde çünkü aç değil sadece kendisine onu destek yapıyo. Yine son zamanlarda gece 1-2 saat uyanık kalıyo 2-4 , 4-6 saatler değişiyor. Anlıycağınız karman çorman bir durumdayız. Öneriniz varsa almaya hazırız🤗