kutsalmavi
Ebebkten almıştım ben normal olandan fiyatı 60 tl idi sanırım 🤔 2 yıl oldu..
Hala kullanıyorum ama bebeğimi koyunca (4 ay 26 günlük)
Diğer kızım sandalyeyi sallıyor kıskanıyor (3 yaşına girecek)
Çok hafif komşumda var hic kullanmamış su tekerlekli yatabilenlerden onu alicam eğer sizin benim ki gibi durumunuz yoksa yani kardeş v.s ebebekten alın zaten çok oturmuyor 3 ay anca işte