6 ağustos doğumlu kızım var.Altta iki dişi çıkarttı uykuyla hiç aramız yok koltuk kenarlarına beşik kenarlarına tutunup kalkıyor ama asla emeklemiyor.Son iki gündür anneanneanne gibi peşpeşe sesler çıkartıyor.Ek gıda olarak ona özel hazırlananları değilde bizim yediklerimizi yemeyi seviyor.Babasıda bende tuzsuz yeriz mesela biz tarhana çorbası içiyorsak oda iştahla yer ama ona özel tarhana pişireyim yemez.Tüm gün kucağımda yerde oynuyor olsa bile eli kolu mutlaka bana temas halindedir.Benim için biraz yorucu ama canı sağolsun bugünlerde geçer🥰