hayalanne 123401 sen görüntüyü bosverde bel kasık agrın var mı cok benımde aynı 9ay oldu dertliyim ama agrılarımdan 🥺 agrı olunca goruntuyu umursayamadim bile
Mammamiya hayalanne 43 günlük anneyim ama herkes en iyi krem bu diyor isterseniz doktorunuza sa sorun aynı kremi annem ameliyat olduktan sonra kullandı onda gitti
ilkgozagrimm 123401 17 ay oldu hala belli keloid dedi doktor ama bende morluk yok ten rengine dönmeye başladı
hayalanne Reyhanesm ne cidden mi yapitirma yöntemi mi yapıldı dikme mi peki ? Gerci dikme yapmıyolar artık dıye duydum ama
Tued Tuba acaba 1. ’yi büyütmeden hamile kalanlar nasıl 2. Yerden kestiriyolar daha iyileşmeden ay hep merak ettim bunu ve çok korkarım bu dan 😂😍
Kubra5657 123401 Organik sarı kantaron yağı sür canım herkesin teni aynı değildir benimde öyleydi 3 hafta sonra gözle görülür sonuç aldım günde 3 kez sürdüm yedire yedire şimdi ten rengine döndü çok şükür
Melooo 123401 bende daha önce post açmıştım bununla ilgili maalesef ki 15 ay oldu doğum yapalı solucan gibi kırmızı duruyor
Severa Doğum yapalı nerdeyse 1 yol olacak ama benım Sezaryan yeri hiç bellı olmuyor ve hiç bır krem falan vermedi doctor