123401 Hanımlar doğum yapalı 9 ay oldu fakat sezryn yerim hala mor şiş solucan gibi .. bu kdr zaman geçmesine rağmen normal mi bu şekilde görünmesi ?
Balpamuk 123401 herkesin başka ama şimdiye yok olmasi lazımdı bende laporoskopik ameliyat oldum onlarda benim 3 sene oldu hala dediğiniz gibi.mor yerleri yapan doktor.ile.alakli bence
Tuba 123401 benim ilk sezeryan izim de öyleydi, ikincisi çok daha güzel oldu ve 6 ay oldu hiç gözükmüyor nerdeyse🙏🏼
Tued Tuba acaba 1. ’yi büyütmeden hamile kalanlar nasıl 2. Yerden kestiriyolar daha iyileşmeden ay hep merak ettim bunu ve çok korkarım bu dan 😂😍
ikizleriim 123401 7 ay oldu benimde izi aynı bahsettiğiniz gibi duruyor. Çok can sıkıcı geçmeyecek sanırım hiç 😕
ozlmksknn 123401 bende 20 ay oldu doğum yapalı benimde bu şekilde doktoruma sorduğumda bazı hastalarında böyle bir durumla karşılaştığını söyledi. Bir sorun olmaz dedi. Vücudun verdiği tepki gibi birşey olduğunu dile getirdi
Mammamiya 123401 benim doktorum krem verdi izi en iyi bu yok edecek kadar kapatır dedi doğumdan sonra kullanmaya başladım ben
MutluYaprak 123401 benim doktorum krem vermişti şişlik olmasın diye sizinki vermedi mi ben hiç kullanmadım
hayalanne Reyhanesm ne cidden mi yapitirma yöntemi mi yapıldı dikme mi peki ? Gerci dikme yapmıyolar artık dıye duydum ama