6,5 aylık bebeğim doğduğundan bugüne kdr hep prima kullandım maalesef pişik olabilir düşüncesiyle başka markalaşacak geçmedim ama yenidoğan dışında hepsinde sızma koku vardı ve halen aynı paketi açınca resmen petrol ( benzin) kokusu geliyor sızma sürekli oluyor bir kez dahi çil yapsa sanki saatlerdir çocuğun altını açmamış gibi kokuda var bu arada enfeksiyon yok tamamen bezden kaynaklanıyormuş değiştirmek istiyorum pişik olabilir düşüncesiyle primaya devam ediyorum maalesef