Merhaba benmde kızım 4 aylık ilk günden beri Molfix kullanıyorduk 3 numaraya geçtiğim günden beri bezlerde aşırı bi koku oluyor hele takıp biraz ısındıgında felaket bi koku oluyor ama bu fırsat paketleri sıkıntılı bence 30 lu paket alıdıgımda koku olmuyor 72 alıdıgımda oluyordu 2 3 defa iade ettim ürünleri çok canımı sıkıyor bu durum😐