mermik ne ihtiyacı kime göre çok şükür herşey yolunda bakın ben 13 yıllık hemşireyim ve çok tepki alıyorum vermiyorum diye bi kaç kere daha böyle post lar açılmıştı oralarda söylemiştim vermediğimi şöyle düşünün anneniz size vermiş mi ? Bizler nasıl yetiştik ? Aşı yaptırdığım da ebe bana yok calpol al yok dolven al yok fitil al diye saydı döndüm dedim ki ateşi olsa bile vermem kendi doğal yollar la düşürürüm şaşırdı kadın sonra çok haklısınız dedi yani diyeceğim o ki vucudun tepkilerini köreltiyoruz ilaçlarla tabi ki mecbur kalındığında verilir gerekirse hastaneye bile yarılır ama gereğinde