EslemDilan Normalde bebeklerin 9 ayda yapılması gereken Kan tahlilini 12 aylıkken yaptırdım o sıra hem B vit B12 vitamini hem de D vitamini çok aşırı şekilde düşük çıktı bunun üzerine tam 2 ay boyunca 112 spreyi ve D vitamini kullandık D vitamini birazcık arttı yıkayın sonucunda ama B12 vitamini hala düşük çıktı şimdi kızıma Her gün 1 köfte kadar et yedirmeye çalışıyorum Balık Et ve Tavuk Ne bulursam evde ne olursa kemik suyu veriyorum Son vakitlerde D vitamini de kullanıyorum Günde 5 ya da 6 Damla kaşığı Ne giderse ve her gün son nereden baksan 25 gündür de devamlı dışarıdayız işim askeri personel iş yeri var hait denilen bir yer var orası çok tenha sessiz sakin bir yer her gün orada güneşten diliyorum yun oynatıyorum ve bu kadar vitamini eksikliğinden dolayı bu şekilde olacağını bilseydim inan var ya En kısa sürede müdahalesine bakardım Allah’a şükürler olsun Şu an çocuk birazcık kendini topladı 25 gündür genişe çıkalı ama Öncesinde çok kötü yürüyordu dizlerini resmen yana doğru büküp sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyordu doktora götürdük iki tane ortopedi doktoruna İkisi de baktı muayene etti Tek çareniz Güneş ve toprak dediler yani şu an o ayakkabılardan giymesine gerek yok dediler ama her gün güneşe çıkacak çocuk dediler o yüzden muhakkak Siz de arada bir sırada kesinlikle güneşe çıkarın bebeğinizi ve vitaminlerini devamlı düzenli kullanın ve Allah göstermesin ama o da gibi hasta oldu bebeğiniz daha ufak mı Bir de kesinlikle Kan değerlerine bir baktırın En azından Neyi eksikliği fazla bunu görmüş olursunuz