MelekAnnesii vaaay beeee, helal olsun size😍 Benim yılanda ay pardon eltimde cocuk dogdugunda eşiyle 200 lira takmıştı demekki benimki sığır.😂 Neyse onunda çocuğu oluyir 7 ay sonra insanlık gösteririm ben onada, sizin sorunuzada benim aklıma şu geldi oyuncak vesaire almak yerine altın yada para olarak verseniz daha mantıklı olmaz mı? Annesi ihtiyaçlarını daha iyi bilir ve karşılayabilir bence. Hem dediginiz para bir çocuk için iyi bir para kîyafet alsanız eskiyecek, oyuncak alsanız sıkılacak ama para yada altın olarak verseniz mesela annesi o an ihtiyacını alır saklar tekrar birşeye ihtiyacı oldugunda alabilir🙂