Benim bebeğim de her uykuya geçişinde ağlıyor ,sallayarak uyutuyorum her uyku öncesi çılgın gibi ,bir de günde en fazla 30 dk filan uyuyor 4 aylığız bu arada ,şimdi bu eğitimde anladığım bebek her türlü bi ağlayacak ve bu iyi bişey değil deniliyor peki benim bebeğim de her seferinde ağlıyor bunu nasıl çözeceğim bende bunu anlamadım bi yerde bi yanlışlık yapıyorum ama hayırlısı 😌