Bnm brbeğim 17 aylık. Uyku düzenimiz sıfırdı diyebilirim. Geceleri defalarca aglıyarak uyanması sabaha kadar sürdürmesi. Bunun nedenini şöyle çözdüm. Bebeğim yatrmadan önce illa ufakta olsa birşey yerdi. Öncelikle bunu kestim. Yemek verdim diyelim yada herhangi birşey, verdiğim şeyin üstünden yarım saat yada 40 dk gbi bir süre sonra uyuttum. Öncelikle uyku düzenini hergün aynı saatte kurman lazım. Şuan bebeğinin iki uykuya ihtiyacı var. Gece ve öğle. Ben saat 9 da uyutuyorum, sabah 8.5 ta ayakta. Öğle 12-1 arasında uyutuyorum. Eğer o saati geçtiysem kesinlikle uyutmuyorum. Zaten 8 oldu mu kendisi bitkinlikten düşmüş oluyor. Hergün böyle ve çok şükür uyku düzenimiz oturdu. Gece uyanmadan.