Bir zamanlar bende çok kg almak istiyordum 172 boya 52 kgdum kimse 2 çocuk doğurmuş demezdi genç kız gibisin diye özenirdi hep gören ama ben aksine kendimi ii hissetmiyordum herşeyi denedim birkaç kg anca aldım taaki bir arkadaşın tavsiyesi üzerine her sabah tahin ve pekmeze kuruyemişleri ezip katıyorsun birkaç kaşık tüketiyorsun birde günlük nescafe akşam yemeğinden sonra yanında muhakkak tatlı türü şeyler kek bisküvi çikolata buna uzun bi süre devam et ben 70 kg oldum bunların sayesinde öğünleride aksatma