Ayz27 Ben seni çok iyi anlıyorum hatta doğumdan sonra keşke hiç dogurmasaydım içimde kalsaydı o zaman kilom daha iyiydi diyorum 70 kilo olmama rağmen. Ne yersem yiyeyim olmuyor alamıyorum kilo bende, dogumdan sonra hergün tartılıyorum 45le hamile kaldım şuan 52yim hergün umarim vermemişimdir diye tartıya çıkıyorum. 60 olsam gercekten harika olur dar paça pantolon giyince falan bile o kadar kötü dueuyor ki hastalıklı gibi, sırf onun için bol pantolonlar aldım. Gören sen anne olamazsın çok zayıfsın diyor yani dışardan gören kadın bile demiyor🤷♀️