Benim bebeğim 6 bucuk aylik suanda 2 aylikken falan mastit geçirmiştim çok ağrım vardı doktorum bana 100 mglik majezik yazmisti kutuyu tam bitirmemiştim.Bebek 4 aylikken migrenim tuttu ve benim migrenimi geciren tek ilac majeziktir. Kafami duvarlara vuruyordum ve tek basimaydim bi yandan baş ağrısı bi yandan bebeğin gazdan ağlaması. Dayanilacak durumda degildi o zaman doktorun verdiği majezikten içmiştim. Sukur bebegime bisey olmadi ama o gun bu gundur daha cok dikkat ediyorum ben hastalaninca bebegim perisan oluyor diye.. o günki başağrisinida ömrü billah unutmam. susuzlukk yuksek ses fazla isik ve mangal is kokusu benim migrenimi tetikleyen şeyler.